Cat de maret e Dumnezeu

Cât de măreţ e Dumnezeu!
Văd marea cu talazuri grele,
Mă-nalţ pe munţii de bazalt
Şi-mi zboară gândul printre stele,
Tot mai înalt!

Ce-Împărat îşi duce-oştirea
Spre un gigantic apogeu?
Acel ce-a pus în goluri firea,
Acel ce-a scris oricui menirea,
Mai mult-i decât nemărginirea
E Tatăl meu!

Cât de temut e Dumnezeu!
Vuiau de pe Sinai ecouri
Când vocea Domnului vorbea.
Iar Moise-nainta prin nouri
Şi tremura…

La tronul alb se strâng sfielnic
Voivozi de foc din Empireu,
Şi heruvimii vin cucernic,
Slăvind Eternul Vistiernic.
Şi-acest Stăpân Atotputernic
E Tatăl meu!

Şi cât de bun e Dumnezeu!
Chiar dacă stelele bătrâne
Tot au un timp când se-aştern,
Dar cine în Isus rămâne
E-un fiu etern!

Şi-n faţa gloriei sclipitoare
În ceasul lumii cel mai greu,
Acei ce-au dat pe sfinţii la fiare
Vedea-vor Forţa Creatoare,
Eu voi şoptii cu adorare:
„E Tatăl meu…”

Published in: on 15 Decembrie, 2008 at 12:08 pm  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2008/12/15/cat-de-maret-e-dumnezeu/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

