Cu Tine-n gand

Cu Tine-n gând, Te chem să vii
Să-mi aperi viaţa de-orice cuget rău.
Te chem din zori de flori şi simfonii,
Cu îngeri albi plutind în jurul Tău.

Cu Tine-n gând, Te chem sfios,
Privind sub pleoape cerul înstelat.
Cu Tine orice gând e-un vis frumos
Şi orice vis frumos e-adevărat.

Cu Tine-n gând, doar eu şi Tu,
Un psalm de Har să fie viaţa mea.
Doar „nu” să spun atunci când Tu spui „nu”,
Şi „da” să spun la orice spui Tu „da”.

Cu Tine-n gând, c-an Paradis,
De-acum şi până-n cer mă voi trezi.
Cu Tine-n gând să fiu pe căi de vis
Şi iar cu Tine-n gând în zori de zi…

Published in: on 15 Decembrie, 2008 at 12:06 pm  Comments (1)  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2008/12/15/cu-tine-n-gand/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Imi povestea tata despre fratele Costache Ioanid, este intradevar un om care a scris din sufletul sau, slavit sa fie Domnul!


Lasă un răspuns

