Vreau sa-i iubesc pe fratii mei

Vreau să-i iubesc pe fraţii mei,
Cu tot că am în piept mai sfânt.
Vreau să doresc tot ceru-n ei,
Dar să-i iubesc aşa cum sunt.

Vreau să-i iubesc pe fraţii mei,
Cu care etern voi fi sus.
Văzându-L pe Isus în ei,
Să-L simt în mine pe Isus.

Vreau de-opotrivă să adun,
Şi fructu-ntreg şi spicul frânt.
Căci şi Isus mă vrea mai bun,
Dar mă iubeşte-aşa cum sunt.

Când fraţii mei au răni ce dor,
Să-mi fie braţul mai sfios,
Să nu apăs în rana lor,
Căci nu eu vindec, ci Cristos.

Noi prin Isus am fost iertaţi,
Ca să iertăm şi noi oricui.
Dar dacă nu-i iubim pe fraţi,
N-avem în noi iertarea Lui.

Published in: on 15 Decembrie, 2008 at 12:07 pm  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2008/12/15/vreau-sa-i-iubesc-pe-fratii-mei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

