Pentru botez

Aceasta poezie a fost compusa in August 2003, pentru un botez, cand multi din prietenii mei si-au marturisit atunci credinta, la varsta adolescentei. Au fost prima generatie de tineri pe care i-am iubit in adevar si a caror intoarcere la Dumnezeu mi-a inspirat bucurie. A fost un timp de meditatie pentru mine, cand am scris aceste versuri cu scopul precis de a le citi la acel botez.

Nu stiu cat de speciale au fost aceste umile cuvinte si forma gandurilor mele, dar pentru mine a fost un moment de placere. Sfintii care sunt in tara, oamenii evlaviosi sunt toata placerea mea. Fratior, fiti tari in Domnul si tineti-va credinta pana la sfarsit, caci va asteapta o mare rasplatire.

Am auzit Iubire, vorbindu-se de Tine

Si am primit Cuvantul, si flacara, si Duhul,

Am vrut sa spun la oameni, sa vada si sa stie:

Acum sunt marturie – mi-am implinit botezul.

 

Am auzit iubire vorbindu-se de Tine

Si am vazut multimea ce dulce Iti canta

Cum lacrimi planse-n lacrimi au dat ei pentru mine:

Parintii, aratandu-mi s-aleg cararea Ta.

 

Cand am primit Cuvantul, si flacara, si Duhul

Cand inima-nteles-a ce cruce ai purtat,

Am plans ca niciodata, gandindu-ma la Tine

Isus, ce pentru mine, doar ura ai aflat.

 

Am vrut sa spun la oameni, sa vada si sa stie

Cum Domnul, pentru mine, a fost pe-o cruce pus;

Iar cand n-au vrut s-auda, departe ei de mine,

Am plans ca niciodata, de dorul Tau naspus.

 

Acum, sunt marturie, imi implinesc botezul

Aproape de Acela ce viata-Si si-a adus

Iar pe a mele haine, coboara-n alb margele

Ce-s lacrimi curatite, prin harul Tau, Isus.

 

Acum, sunt marturie, imi implinesc botezul

Am vrut sa spun la oameni, sa vada si sa stie

Eu am primit Cuvantul, si flacara si Duhul

C-am auzit, Iubire, vorbindu-se de Tine…

 

 

O temelie se pune pune pentru a se cladi deasupra, un efect cere o cauza, orice sfarsit cere un inceput. Se poate face o fundatie pentru un acoperis de biserica si sa se cladeasca pe ea un birt. Se poate lucra pamantul fara sa se stranga roade. „Dar acum, odata ce ati fost izbaviti de pacat si v-ati facut robi ai lui Dumnezeu, aveti ca rod sfintirea, iar ca sfarsit: viata vesnica.” (Romani 6: 22).

„Dumnezeul pacii, …, sa va faca desavarsiti in orice lucru bun, ca sa faceti voia Lui, si sa lucreze in noi ce-I este placut, prin Isus Cristos. A Lui sa fie slava in vecii vecilor! Amin.” (Evrei 13: 20…21).

Published in: on 15 Ianuarie, 2009 at 9:38 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2009/01/15/pentru-botez/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

