Doar voia Ta

Am hotarat sa fac mereu
Doar voia Ta, Stapane,
Sa te urmez chiar de e greu,
Dar totusi inauntrul meu
O teama mai ramane.

Sunt intrebari ce pan’ acum
Au fost si-s nepatrunse
Si-atunci pasesc pe-al vietii drum
Incet, sa nu prefac in scrum
Dorintele-mi ascunse.

Cu cat as vrea sa te ascult,
Sa las in urma firea,
Cu cat inaintez mai mult,
Vrajmasul lumii de demult,
Isi strange-n zari ostirea.

Din slava ce mi-ai pregatit
Mereu ar vrea sa rupa.
Si tot ce el mi-a oferit,
E doar venin amar cumplit, 
Strans in a mortii cupa.

Dar Tu nu vrei sa ma framant,
Ci sa ma-ncred in Tine,
Sa nu fiu clatinat de vant,
Ci sa raman langa Cuvant
Unde mi-ai spus ca-i bine.

Cuvinte dulci, de farmec pline
Citesc in Sfant Cuvantul Tau.
Imi spun din nou ca esti cu mine,
In bucurii sau in suspine,
Si de e bine si de-i rau.
 
E calea Ta prea minunata
Ca pe deplin s-o inteleg,
Dar chiar daca ar fi vreodata
Sa-mi fie fata intristata,
Tot voia Ta vreau sa aleg.

Sa las in urma-a mea dorinta,
Cu visele ce-s un gunoi,
Mereu sa umblu prin credinta,
Ca fiu, si-a cerului mladita,
Ce-i altoita-n sfant altoi.

Published in: on 10 Aprilie, 2009 at 7:38 am  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2009/04/10/doar-voia-ta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

