Iubirea Ta…

Iubirea Ta, o Doamne mare,
E mai presus de-orice comori.
Când mă gândesc l-a Ta iertare
Mă copleşeşte harul care
L-ai revărsat şi-azi, chiar din zori.

Iubirea Ta, o Tată bun,
E ocrotirea mea întruna.
În orice ceas aş vrea să-Ţi spun
Din inimă, că mă supun
Şi sunt al Tău pe totdeauna.

Iubirea Ta, o Duh Preasfânt,
E mai curată şi mai sfântă
Decât orice pe-acest pământ,
Mai dulce ca orice cuvânt,
E mai frumoasă şi mai blandă.

Iubirea Ta, Mire iubit,
E bucuria ce-o trăiesc,
Ce nimeni nu a dăruit,
E-un dar măreţ, nepreţuit.
Eu Te aştept şi Te iubesc… 
                              Amin!

Published in: on 13 Decembrie, 2009 at 4:23 pm  Lasă un comentariu  
Tags: , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2009/12/13/iubirea-ta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

