Te iubesc din inima, Doamne, taria mea

[1]

Iubirea mea-i cand plec privirea-n tina

Si-astept tacand pe Domnul, in Cuvant

Iubirea Lui e cand raspunde

Chemarii mele-n sufletu-mi arzand

[2]

Si-asa invat pe-a lumii drumuri goale

Sa ma-nplinesc in Domnul meu iubit

Cum ma iubeste El e Calea-n ceruri

Cand eu il caut, deja El m-a gasit.

[3]

Da, sunt vrajmasi, si iude, si-anateme

Si frati ce mint, si uri in gand de-omor

Dar e si-un Tata ce-ngrijeste cu iubire

Si celor sfinti le vine-n ajutor.

[4]

Aici pe glie cad sudori de truda

Munciti fiind in suflet de dusmani

Dar intr-o zi intoarce-se-va breazda

Si n-or mai fi in cer hamani.

[5]

Invata-ma, o, Doamne, ce-i iubirea

De Tine, Tu, ce totul esti deplin

Sa Te iubesc, sa Te iubesc si-atata

Caci restul din iubire vin.

[poezie scrisa in suferinta; 10.02.2010]

Published in: on 10 Februarie, 2010 at 10:08 pm  Comments (1)  
Tags: , , , , ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2010/02/10/te-iubesc-din-inima-doamne-taria-mea/trackback/

RSS feed for comments on this post.

One CommentLasă un comentariu

  1. Mi-e greu sa descriu cat de binecuvantata am fost citind aceasta poezie. Cred ca m-a ajutat sa ma indragostesc si mai mult de Dumnezeu si sa-mi doresc o legatura tot mai stransa cu El!
    Domnul sa te ajute sa exprimi in continuare (pentru slava Lui si pentru zidirea altora) frumusetea pe care o gasesti in apropierea de Dumnezeu!
    Mult har!


Lasă un răspuns

