Eu si El

Eu sunt zgura lumii reci

El e aur…

Daca n-as avea in lut

O chemarea arzatoare

M-as usca spre sfantul soare

Si m-as sparge de-un sarut.

…..

As fi voce fara dor

Si pe rug de-as vrea sa mor

N-as canta in armonie

Cu a Domnului sfintie

…..

Caci in foc, la cel sfarsit

Daca n-am fost curatit

Ce-am de pret in zgura mea,

Cand Isus ma va-ntreba?

…..

Am sa zic c-am fost smerit

C-am lucrat, c-am ostenit

C-am scos draci facand minuni

Fara sfintele arvuni?

…..

Fara Duhul Sau Cel Sfant

Eu – statuia din pamant?

Nu-n cenusa voi cadea,

Cand in foc ma va-ncerca?

[scrisa in 2005]

Published in: on 31 Martie, 2010 at 12:08 pm  Lasă un comentariu  
Tags: ,

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2010/03/31/eu-si-el/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

