In lupta

[1]

Cand firea noastra-i trecatoare

Si ea ne-nvata razbunare,

De ce sa nu traim supusi

In viata Domnului Isus?

[2]

N-avem aici jos nici palate

Si toate sunt minciuni uitate

Dar sus avem un prieten drag

Si binecuvantari sirag.

[3]

Cand jos, in lumea de suspine

Noi invatam a face bine

A fi mai buni, mai sfinti, mai sus

Tot mai aproape de Isus

[4]

Ca sus, in lumea minunata

Sa ne-amintim c-a fost odata…

Un loc de cruce si dureri

Dar loc de sfinte privegheri

[5]

C-a fost un trup de suferinti

Dar si de lacrime fierbinti

Un loc de jale si amar

Dar loc unde avut-am har.

[6]

Si de-om ajunge la sfarsit

Cu Dumnezeul Cel iubit

Ne-om aminti cat am gresit

Dar cat de mult El ne-a iubit.

[7]

Si L-am privi cu lacrimi dulci

C-am fost ai harului Sau prunci

Dar si c-am fost apoi sfintiti

Si L-am privi atunci uimiti.

[8]

Si-am cugeta si ne-am gandi

Cum de-a putut Isus iubi

Si cum de a putut rabda

Si inima a-mi fermeca.

[9]

Dar azi, in lumea de necaz

Nu vreau sa cad, nu vreau sa scaz

Ci, chiar in ceas de mare rau

Nadajduiesc in Dumnezeu

[10]

Ma rog si tac, ascult si simt

Si plang a dorului alint

Ma-ncred in El cu tot ce am

In zi de ura si de blam.

[11]

Astept lucrand sa vad minuni

Sa fim mai sfinti, sa fim mai buni

Noi, cei nascuti in trup patati

Dar, prin Cristos Isus, spalati.

[12]

Si sufar cand in suferinti

Nu-s ale pacii biruinti

Si cand ne ridicam semeti

Noi, oameni trecatori si beti

[13]

In lupta, fruntea ce-o lovesc

Invata sfant a sta, ceresc

Iar inima, in suferinti

Invata tainele din sfinti.

[motto]

„Astfel dar, prea iubitilor, dupa cum totdeauna ati fost ascultatori, duceti pana la capat mantuirea voastra, cu frica si cutremur”

[scrisa in 2005]

Published in: on 31 Martie, 2010 at 10:18 am  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2010/03/31/in-lupta/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

