Mi-e dor de Tine, Doamne

[1]

Mi-e dor de Tine si suspin

Cand ma gandesc, in seara,

De drag, aproape vreau sa vin

Cu lacrimi, Doamne, cu suspin

Caci lumea e amara.

[2]

Mi-e duhul trist in efemer

Cand barca-mi se scufunda

Dar ca mi-e greu spre al Tau tel

S-alerg mai viu, s-alerg cu zel

Cand lumea se afunda.

[3]

In jur fantasme nasc dureri

Cu zambete sarace

Iar oamenii-si culeg poveri

Din dimineti si pana-n seri

Jucand la sorti a lor soroace

[4]

Dar eu spre Tine imi indrept

Iubirea, gandul, dorul

Ma vreau mai sfant, mai intelept

Cu-n dor mai ‘nalt sa Te astept

Sa-Ti mantuiesti poporul.

[scrisa in 2005]

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2010/03/31/mi-e-dor-de-tine-doamne/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

