Pe drumul vesniciei

[1]

Urcand mai sus, spre cer, poteca

Batuta lin de sfintii ce-au apus

Departe e de-a lumii nazuinta

Vuind in Duh chemarea lui Isus.

[2]

Miscand firav, de vanturi ametita

Precara-mi viata-n trupul de pamant

Spre doruri arzatoare se indreapta

Si-asa-mi doresc sa-ajung un sfant…

[3]

Privirea mea spre locuri de odihna

Ar vrea sa caute, trupu-i obosit

Dar port in mine, mica, o speranta

S-ajung la a-nvierii rasarit…

[4]

Si totusi, nu-i usor pe cale

Si nu-s placeri, ci biruri de platit

Caci trupul spre pamant se trage

Iar duhul inca nu l-a parasit.

[5]

Pe drumul vesniciei milenare

Eu urc incet si parca istovit

Astept plangand a slavei indurare

Astept venirea Domnului iubit.

[6]

Dar nu-s curat, nu-s sfant si vrednic

Ci, doar o umbra spre sfarsit…

N-am bogatii sa cumpar alinare

Si ard, dorind a fi sfintit!

[7]

Nu pot la oameni dorul meu a spune

Ca… ce-a-ntelege vrejul de pamant

Din taina care schimba spre schimbare

Din harul Dumnezeului Preasfant?

[8]

Cum as putea sa strig cand n-am cuvinte

Si cum sa plang cand lacrimi calde nu-s?

Dar cat ma doare cand doresc a plange

Si cand spre altii vorbe am de spus…

[9]

Pe drumul care duce catre ceruri

Sunt omul care trece spre-asfintit

Dorind o alta lume, si-alte stele –

Si-a sfintilor priviri de la sfarsit.

[10]

Nu am nici haine si nu am putere

Prin ceea ce tarana ma nascu

Dar merg prin har, crezand, cu dor si teama

Si numai fiindca Domnul astfel vru.

[scrisa in 2005]

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2010/03/31/pe-drumul-vesniciei/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

