Stau şi privesc

 

Când stau adesea şi privesc

La tot ce mă-nconjoară

Cu drag Isuse,-mi amintesc

C-ai fost aici odinioară.

 

Că ai venit umil la noi

În iesle să Te naşti,

Iar mai apoi Tu ai ales

Să mori pe cruce pentru noi.

 

Tu ai ales chin şi durere

Să suferi pentru păcătosi

Deşi Tu nu meritai ura

Doar asta-i primit de la noi.

 

Dar astazi vin, Isuse drag,

La poala crucii Tale

Şi îti mărturisesc smerit

Că am mâinile goale.

 

Eu nu am ce să-ti dau acum

Decât inima mea

Eliberează dar te rog,

Tot ce e rău din ea.

 

Şi fă sa fiu aşa cum vrei

O fiinţa iubitoare,

Să te iubesc mereu,mereu

Dându-ţi cinste şi-onoare.

 

Slăvit să fi Tu, Doamne-n veci

Şi lauda să-Ţi fie adusă

Căci ai plătit un preţ măret

Pentru făptura-mi nesupusă.

Published in: on 3 Februarie, 2014 at 8:56 pm  Lasă un comentariu  
Tags:

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2014/02/03/stau-si-privesc/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

