Jertfa Lui

Când mă gândesc la jertfa Lui
La tot ce a făcut odat’
La chinul greu ce l-a purtat
Stau şi mă-ntreb, eu ce i-am dat?

El şi-a dat viaţa pentru min’
A suferit nespus de mult
Ca eu, să pot să fiu iertat
De toţi, şi de-orice păcat.

În palme, cuie I-au bătut
Şi oţet amar să bea I-au dat
Coroană de spini pe cap I-au pus
Deşi, El era Împărat.

El toate acestea a suferit
Pentru că mult El ne-a iubit
Prin jertfa Lui putem acum
Să fim copiii Tatălui.

Şi viaţa-ntreagă n-ar ajunge
Să-I mulţumim că El ne-a dat
Viaţa veşnică în dar
Prin harul Său, nemeritat.

The URI to TrackBack this entry is: https://epoesis.wordpress.com/2014/02/04/jertfa-lui/trackback/

RSS feed for comments on this post.

Lasă un răspuns

